Mijn naam is Tony Wang en ik ben sinds 1 juli 2020 praktijkhoudend huisarts.
Zowel mijn studie geneeskunde als de opleiding tot huisarts heb ik gevolgd aan de Universiteit Maastricht. Na verschillende co-schappen en stages in het ziekenhuis, wist ik het zeker: Ik wil huisarts worden. Het leek me fantastisch om dokter te kunnen zijn, zonder een witte jas te moeten aantrekken en toch “onder de mensen” te kunnen blijven. Met veel plezier werk ik sinds 2014 als huisarts. Ik heb ervaring opgedaan als waarnemer in verschillende praktijken in regio Weert en Roermond alvorens het besluit te hebben genomen een eigen praktijk te starten. Mijn visie is om een modern praktijk neer te zetten die kwalitief hoogstaande en persoonlijke zorg levert. Mijn speciale interesse gaat uit naar kleine chirurgie.